fredag 4 februari 2011

elevarbete photoshop-masonit


2 kommentarer:

  1. Hej L8!
    Se där ute på nätet igen. Kul att du visar upp elevarbeten och hur du och eleverna använder Photoshop ihop med en traditionell teknik. Det var ju uppgiften vi pratade om. Som alltid blir det skapligt lyckat, jag tror att eleverna gillar uppgiften. Masonit, kommer bilderna att presenteras i skolan?

    SvaraRadera
  2. Kul att se Lotta!
    Har gjort ungefär samma uppgift i min klass. Men där fick de jobba med en bakgrund på något sätt i samma grafiska stil. Det blev väldigt kul.
    Super att jobba på masonit!!
    Hur gjorde det för att föra över teckningen? Tecknade dom på fri hand eller hur gjorde dom? det ser så exakt ut!
    jag ska lägga ut nån av mina bilder också.
    Du förresten, hur gjorde du sumopaint uppgiften igen?
    Har du lagt upp det på bloggen också?
    jag är jättesugen på att prova det. Att ge dem det i hemläxa.
    Hälsninagr Ylva!

    SvaraRadera