tisdag 15 mars 2011

Bildsamtal/bildanalys

Nu har jag skrivit färdigt min text om bildsamtal. Lite vanligt digitalt trassel har satt krokben för mig, men skam den som ger sig. Min bärbara dator har lagt av och där hade jag påbörjat arbetet, så det var bara att börja om från början. Kanske var bra med lite reflektion? Tyvärr har min bärbara photoshop, så webbsidan med bilderna står still. Jag får väl spara bilder på usb och jobba med på resurstiden till veckan. Jag ska prova om jag kan redigera bilderna i picnik hemma.

3 kommentarer:

  1. Strul, strul, strul!
    Välkommen tillbaka till den digitala världen. Jag kunde inte öppna din fil med texten om bildanalys, vet inte varför? Jag får väl läsa på måndag istället.
    Jag vet inte hur det kommer att gå med din och min analysuppgift, förändringar i schema och många borta just nu, men jag gör ett försök på något sätt.

    SvaraRadera
  2. Kan inte heller öppna din text... Det blir mycket att läsa på måndag om man ska hinna ta alla då, vet inte hur T har tänkt lösa det?!
    Ha det gott!
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar om min text jag vet inte om jag ska svara här eller på min egen blogg?!
    Själv tycker jag inte att jag är så tydlig men blev glad att du tyckte det verkade så i alla fall. Jag kan inte heller läsa din text men det ordnar sig nog. Vi ses på måndag!

    SvaraRadera